شناسهٔ خبر: 171834 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیگیری روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرهای گیلان توسط نمایندگان منتخب مردم

دیار با نمایندگان شهرها به منظور بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی، در نشست های جداگانه ای نمایندگان شهرهای رشت، خمام و صومعه سرا با مدیرکل راه وشهرسازی گیلان دیدار و گفتگو کرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( گیلان)،
به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های حوزه راه و شهرسازی در استان ، نشست مشترک مهدی فلاح نماینده مردم شهرهای رشت ،خمام و سعید رحمت زاده منتخب مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.
محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان  گفت:این اداره کل همواره در تلاش بوده تا در تمامی امور با استراتژی عمل کرده و با پیگیری و جذب اعتبارات، تمامی پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند و بحمدالله نتایج بدست آمده نشان از موفقیت حاصل شده در این حوزه بوده است.

وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت‌رسانی به مردم است گفت:رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف، رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم استان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با عزم مدیران استانی در حال  حاضر طرح نهضت ملی مسکن با هدف کمک به خانه دار شدن شهروندان گرامی در بهترین شرایط قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت:همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

در این جلسات پیگیری پروژه های عمرانی و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان‌های  صومعه سرا،رشت و خمام از جمله مهم ترین موضوعاتی بود که مطرح و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.